loading...

فرش و دانستنی های آن

بازدید : 148
شنبه 4 دی 1400 زمان : 22:19

با وجود پیشرفت در دنیای امروزی در تمامی صنایع ، شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت فرش ماشینی نیز هستیم . تولید کنندگان این صنعت بزرگ به دلیل تقاضای بسیار بالا و متنوع مشتریان دست به تولید انواع فرش ماشینی در طرح و رنگ و شانه و تراکم مختلف زده اند . جدیدترین فرش های ماشینی در بالاترین شانه و تراکم تولید می شود که از این میان می توان به فرش های 1200 شانه ماشینی اشاره نمود . این مدل به عناوین مختلف جدیدترین فرش ، فرش دستبافگونه ، فرش لوکس ، فرش سال و فرش جهیزیه در بین مردم معروف است .


فرش ماشینی 1200 شانه کاشان
سابقه 40 ساله شهر کاشان در زمینه تولید فرش ماشینی باعث شده است که در بافت و عرضه انواع قالی های ماشینی از تجربه و تخصصی بالا و حرفه ای برخوردار گردد . جدید ترین و زیباترین نقش و نگارها را می توانید در فرش 1200 شانه کاشان مشاهده نمایید چرا که از بهترین و ماهر ترین هنرمندان در طراحی نقشه قالی 1200 شانه ماشینی به کار گرفته شده است . این شهر به دلیل سابقه طولانی و تولید انواع فرش ماشینی درجه یک توانسته است نام پایتخت فرش جهان را به نام خود بزند . صادرات فرش ماشینی کاشان به سراسر جهان انجام می شود زیرا این کالا در بین مردم کشورهای دیگر خواستار زیادی دارد .


انواع فرش ماشینی 1200 شانه
فرش های ماشینی عموما در تعداد رنگ ها و مدل های متنوع بافته می شود . فرش 1200 شانه 8 رنگ مدلی است که با هشت پالت رنگی متنوع و واقعی در انواع طرح های زیبا و جدید طراحی شده است . مدل دیگری از این محصول که با نام فرش 1200 شانه گل برجسته شناخته می شود ، از زیبایی و طراحی خاصی برخوردار است که برجسته شدن گل ها به دلیل به کارگیری الیاف هایبالک در تولید این محصول منحصر به فرد می باشد . فرش های 1200 شانه در اشکال مختلف مستطیل ، فرش دایره ، بیضی و مربع برای سلیقه ها و مناسب مکان های مختلف تولید می گردد .


انواع طرح فرش 1200 شانه
فرش های 1200 شانه در انواع طرح سنتی و مدرن طراحی و تولید می شود . طرح های سنتی در انواع فرش لچک و ترنج دار ، فرش افشان و فرش خشتی بافته می شود . طرح های مدرن نیز در انواع فرش ترک و فرش فانتزی تولید می شود . علاوه بر این امروزه از قالی به عنوان یک کالای تزیینی در دکوراسیون خانه ها استفاده می گردد . فرش های 1200 شانه در انواع طرح زیبا و جدید سنتی و مدرن مناسب برای همه سلیقه ها و فرهنگ های مناطق مختلف جهان با بهترین کیفیت و بالاترین ظرافت تولید می شود و به همین دلیل فرش 1200 شانه را به عنوان فرش تزئینی می توان در دکوراسیون پذیرایی و مکان های لوکس مورد استفاده قرار داد .


زیباترین و جدیدترین مدل فرش 1200 شانه کاشان
از زیباترین و جدیدترین فرش 1200 شانه می توان در دکوراسیون های خاص و لوکس استفاده نمود تا به زیبایی فضا افزوده شود . پیشنهاد ما به نوعروسان برای تهیه و انتخاب فرش جهیزیه خود ، خرید فرش 1200 شانه جدید است تا نمای داخلی خانه در چشم بیننده جلوه و نمایی خاص و بسیار شیک داشته باشد . این فرش شیک به دلیل ظرافت و زیبایی ای که دارد برای دکوراسیون های مجلل و خاص بسیار مناسب است . هم چنین به دلیل ظرافت و ریز بافتی توصیه می شود در مکان های پر رفت و آمد از این فرش زیبا استفاده نشود . اخیرا فرش های ماشینی با الیاف پشم مانند و نرم و سبک اکریلیک هیت ست شده که به دلیل نازک بودن قابل بافت با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های بافنده است ، تولید می شود . مرغوبیت این الیاف در حدی است که خریدران فرش ماشینی بیشتر به سمت خرید فرش اکریلیک رفته تا از خرید خود اطمینان لازم را داشته باشند . این الیاف فاقد پرزدهی است و با راه رفتن بر روی آن دچار حساسیت های گوناگون نمی شوید و به عبارتی فرش ضد حساسیت گفته می شود . مقاومت و دوام این الیاف در برابر نور و حرارت مستقیم بسیار بالا می باشد . فرش بافته شده با الیاف اکریلیک هیت ست شده از شستشویی راحت برخوردار بوده و قابلیت شست و شو با مواد شوینده را دارد .


فرش 1200 شانه دستبافتگونه
قالی های دستباف به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد در بین مردم از طرفداران زیادی برخوردار است ولی اخیرا به دلیل تاثیر شرایط اقتصادی حاکم بر تولید فرش های دستباف ، قیمت آن ها بسیار افزایش یافته و به این دلیل تولید کنندگان فرش ماشینی دست به تولید محصولاتی مشابه با قالی دستباف زده اند . فرش 1200 شانه به دلیل بافت تعداد 1200 و 3600 گره در یک متر مربع از آن دارای شانه و تراکم بالایی می باشد که به دلیل شباهت زیاد آن با قالی های دستباف در فشردگی ریشه ها و استفاده از طرح ها و نقوش فرش دستباف ، با نام فرش دستباف گونه ماشینی نیز در بین عموم گفته می شود . این مدل محصول با قیمتی بسیار پایین تر از قالی های دستباف به بازار عرضه می گردد که توان مالی افراد برای خرید فرش دستباف گونه بسیار مناسب تر است .

قیمت فرش ماشینی 1200 شانه
فرش های ماشینی بر اساس موارد مهم و تاثیر گذار بر درجه کیفی آن قیمت گذاری می شود . به این صورت که فروشندگان با در نظر گرفتن برند فرش ، شانه و تراکم ، تعداد رنگ بندی ، وزن و ابعاد ، نوع الیاف بافت و ماشین بافنده ، لیست قیمت فرش را در می آورند . قیمت فرش 1200 شانه نیز به علت بافت گره های زیاد نسبت به فرش های 700 شانه و 1000 شانه نسبتا بیش تر است ، ولی ظرافت و ریز نقشی در این محصول بسیار موج می زند که به این دلیل افراد آن را مناسب برای خرید فرش پذیرایی منزل خود می دانند .



مزایای خرید اینترنتی فرش 1200 شانه
امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و مسیرهای پر رفت و آمد و ترافیک شهری و هم چنین نداشتن وقت برای رفتن به فروشگاه های فیزیکی ، افراد رو به سوی خرید های اینترنتی آورده اند و از این طریق به طور هوشمندانه ای در وقت و هزینه های گزاف ایاب ذهاب خود صرفه جویی می نمایند . فروش فرش 1200 شانه نیز به دلیل تنوع بالای محصولات در طرح و رنگ و ابعاد و اشکال مختلف دست خوش پیشرفت تکنولوژی شده است . خرید اینترنتی فرش 1200 شانه به دلیل حذف واسطه های فروش در فروشگاه های معتبر اینترنتی به عنوان خرید مستقیم فرش از کارخانه نیز می باشد که بسیار مناسب و با صرفه می باشد . هم چنین تجار برای صادرات فرش ماشینی می توانند خرید عمده فرش 1200 شانه را به این صورت برای خود سریع تر و با قیمت مناسب تر انجام دهند .


نکات مهم در خرید فرش ماشینی 1200 شانه
قبل از خرید فرش 1200 شانه باید به داشتن برچسب پشت فرش و مطابقت و صحت اطلاعات حک شده بر روی آن با گفته های فروشنده و مشخصات فنی فرش دقت نمایید . در خرید فرش ماشینی باید ضمانتنامه اصالت و سلامت وبیمه نامه همراه محصول توسط فروشنده به مشتری ارائه شود . زیرا این می تواند نشانی از اصل بودن فرش در بازار داغ فرش های تقلبی باشد . هم چنین دقت نمایید تا سریال شناسنامه فرش با سریال گارانتی و بیمه نامه فرش یکسان بوده تا از خرید خود مطمئن باشید .

جهت مشاهده انواع فرش های 1200 شانه و انتخاب مناسب ترین و زیباترین فرش برای منزل خود روی لینک زیر بزنید.

https://ghasrfarsh.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 1832
  • بازدید کلی : 5457
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی